5. kolo OP - Béčko vyhrálo s přehledem v Chlístovicích; Céčko plichtilo se Zručí

31.10.2011 12:42

Sokol Chlístovice - Sokol Čáslav "B"   3:15

čtyřhry 0:2, body domácích: Křemenák Josef 0:4, Sojková Marie 0:4, Franc Lukáš 1:2, Král Miloslav 1:3, WO 1:0, body hostů: Lövl Jan 3:1, Zikmunda Zdeněk 4:0, Vančura Filip 3:1, Cyrus Miroslav 3:0, WO 0:1

V sobotu jsme 29.10.2011 jsme zajížděli do Chlístovic v sestavě Jan Lovl, Zdeněk Zikmunda, Filip Vančura a já. Úkol byl zcela jasný-přivézt plný bodový zisk a prohrát co nejméně zápasů se Slávou Králem. Vzhledem k tomu že venku nepanovala nějaká veliká zima tak to v herně teplotě ušlo-čekala nás však jiná nepříjemnost k čemuž se dostanu za chvíli. Úvodní čtyhry dopadly pro nás jednoznačně a tak vedení 0:2. Jenda si pohrál s Pepou Křeměnákem a Zdenda Z. se Sojkovou a bylo to 0:4. Pak rozehrál zápas náš mladík Filip s Lukášem Francem a v tu dobu nastala naprosto nečekaná událost! Výpadek elektrického proudu zřejmě postihnul celé Chlístovice a vypadalo to že se utkání nedohraje a disciplinární komise bude mít co řešit. Když už jsme po celé hodině chtěli odjíždět a již se loučili s domácím týmem tak se k úžasu všech rozsvítilo. Opět jsme se s vervou vrhli za stoly a doufali že již výpadek elektrické energie nenastane protože náhradním termín by se v nabité sezoně hledal jen ztěží. Paradoxně výpadek elektřiny zřejmě Filipovi pomohl a po prohraném prvním setu France porazil 3:1. Po dlouhé pauze jsem také konečně nastoupil já a hned na nejlepšího borce domácích. Delší odmlka vadila spíše mě než Slávkovi Královi a tak se do vedení 2:0 na sety dostal Slávek když ve druhém setu jsem nebyl schopen dovést vedení 10:6 což by se mi rozhodně stávat nemělo. Buldočí zarputilostní jsem ukořistil třetí set a dovedl tento krásný zápas do vítězného konce a tak se Čáslav dostala do vedení 0:6. Honza poráží Sojkovou, Zdenek Z. ztratí s Lukášem Francem pouhý set, já kousnu Křemenáka a Filip po velmi statečné bitvě se Slávkem Králem prohrává 2:3! Už jsem našemu benjamínkovi začal věřit když dokázal srovnat na 2:2, ale málo platné Sláva je mazanej všema mastna jako starý lišák a tak domácí získávají první bodík a skore 1-9. V jedenáctém utkání dochází k největší senzaci kdy Lukáš Franc po famozním výkonu poráží našeho mazaného Jendu Lovla 3:0 na sety. Zdeněk Zikmunda po výborném výkonu poráží Slávu 3:1 na sety, Fíla si zatrénuje proti Křemenákovi a já se Sojkovou-stav 2:12. Následuje poslední série dvouher Jenda si napravuje reputaci a poráží S.Krále kterému nasází takový počet prasat-že tolik jsem ani neviděl v prasečáku na Štrampochu kde jsem byl v 16 letech na SZeŠ na praxi:). Hold náš Jeník zná rozměry i venku a Slávkovi se nejspíše o tom muselo v noci zdát:), dále Zdenda poráží Křemenáka, Fíla -Sojkovou a vzhledem k tomu že je kolem 13h a všichni účastnici se těšili již na oběd poslední zápas proti Lukášovi F. skrečuji. Celkový výsledek 3:15 pro hosty-dobrá nálada a debata o tom kdo co si dá dobrého k obědu. Další soupeř nás čeká za týden v domácím prostředí a přivítáme celek SKP Olympia Kutná Hora. Pohledem Miroslava Cyruse nejen pro Mildu Čakovského:)!

 

Sokol Čáslav "C" - SKC Zruč n.S.-TENNISLINE "C"   9:9

čtyřhry 1:1, body domácích: Mundil Robert 2:2, Rychetský Pavel 0:1, Faltýn Karel 3:1, Tomášek František 3:1, Širák Daniel 0:3, body hostů: Kučera Lukáš 4:0, Herout Václav 1:3, Němec Marek 1:3, Jandejsek Zdeněk 2:2

 

1. Sokol Čáslav "B" 5 5 0 0 0 78:12 15
2. SKC Zruč n.S.-TENNISLINE "C" 5 4 1 0 0 59:31 13
3. Sokol Uhl. Janovice "A" 5 4 0 1 0 63:27 12
4. Star Tupadly "A" 5 3 0 2 0 47:43 9
5. SKP Olympia Kutná Hora 5 2 2 1 0 43:47 8
6. Sokol Čáslav "C" 5 2 1 2 0 35:55 7
7. Sokol Uhl. Janovice "B" 5 1 1 3 0 40:50 4
8. Sokol Chlístovice 5 1 1 3 0 37:53 4
9. Sokol Starkoč 5 0 0 5 0 29:61 0
10. Sokol Zbraslavice 5 0 0 5 0 19:71 0

 

Zpět

Vyhledávání

© 2010 TJ Sokol Čáslav. Všechna práva vyhrazena. Webmaster - Bc. Zdeněk Kořínek (koraman@seznam.cz)